Hrvatski film

  • O reliktu prošlih vremena

    Parada, red. Srđan Dragojević

    Piše: Marijan Krivak
    Parada je, kao dobra komedija situacije i karaktera, vidljivi autorov napor ustupka publici koja nije baš najbolje prihvatila njegov prethodni film, skupi spektakl Sveti Georgije ubiva aždahu. Svejugoslavenski kontekst filma svjedoči i o želji za širim tržištem. Treba li žaliti što Dragojević ne snima filmove na tragu onih s početka karijere?  Procijenite sami uz zavodljivu kino-zabavu Parade
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Na more!

    Odredište nepoznato, red. Ines Šulj i Vjeran Vukašinović

    Piše: Marijan Krivak
    Odredište nepoznato je i film ultimativne nostalgije. Priča je to o prijateljstvu... Sjeća li se još tko te riječi – Prijateljstvo? To vam je ono kad dvojica ili više njih bezrezervno vjeruju jedni u druge, ma koliko glupo to bilo! Max i Cigo i jesu takvi. Glupi do boli! Ali, baš zato, ljudskiji od onog ljudskog. Režijski, film savršeno funkcionira i vidi se da dugi vremenski period od ideje do filma nije prošao uludo ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kako to rade susjedi

    8. Animateka, Međunarodni festival animiranog filma, Ljubljana, 5. – 11. prosinca 2011., Maribor, 12. – 18. prosinca 2011.

    Piše: Dean Kotiga
    Animateka je obilovala hrvatskim filmovima. U Natjecateljskomprogramu bilo ih je čak sedam od kojih su dva nagrađena posebnim priznanjima žirija: Ornamentu duše Irene Jukić-Pranjić i Cvijetu bitke Simona Bogojevića Naratha. Grand Prix Festivala zasluženo je otišao u ruke slovačkih animatora Martina Snopeka i Ivane Laučikove za film Posljednji autobus
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Očita parabola

    Ćaća, red. Dalibor Matanić

    Piše: Marijan Krivak
    Dijalozi ne čine inventivniji dio filma. Kao da Mataniću-piscu ponestaje municije što bi je predao Mataniću-redatelju. Stoga je distanciranost, koja postoji u svim dijalozima, prenijeta i na udaljenost kamere prema protagonistima. Iako je relativno dobro prošao u Puli, Ćaća nikako ne opravdava Matanićev potencijale. U mnogočemu, ostao je nedorečenim iskazom autorova talenta
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Šarm djetinjstva

    Koko i duhovi, red. Danijel Kušan

    Piše: Dejan Durić
    Danijel Kušan je vrlo dobro i promišljeno prekrojio izvornik tako što je priču ponešto skratio te je usredotočio, a time i dodatno dinamizirao. Koko i duhovi odišu dinamikom i pustolovnošću, čime su svakako prihvatljivi i senzibilitetu današnje publike naviknute na holivudske vratolomije. Iako u filmu nema elektroničkih naprava ni skupih specijalnih efekata., u njemu je podosta šarma i duhovitosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • O ljudima i ... štakorima

    Josef, red. Stanislav Tomić

    Piše: Marijan Krivak
    Stanislav Tomić vrlo je zrelo uobličio svoj dugometražni filmski prvijenac. Josef ima sve karakteristike punokrvnog akcijskog filma, a ratno mu okružje služi i za suptilno ocrtavanje besmislenih, agresivnih ljudsko-životinskih nagona. Ako želimo potražiti i neke mane filma, to neće biti jednostavno. Možda tek zbrzanost nekih sekvenci koje su se mogle razviti dramski i emotivno nadahnutije
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • (Pre)klasični format

    Dokumentarni film: Slavenka ili o boli, red. Petar Krelja

    Piše: Vedran Jerbić
    Od samog početka Slavenke bode u oči odabir je (pre)klasičnog dokumentarnog formata, svojstvenog više televiziji no kino platnima. U vremenima kada se granica između dokumentarnog i igranog filma sve više briše, ustrajanje na linearnoj formi televizijskog dokumentarca može se činiti kao privrženost tradiciji, ali istodobno i kao nedostatak inovativnosti i robovanje didaktičnosti ...pročitajte cijeli tekst...
  • Koliko svijetli Svjetlo?

    7. 25 FPS, Internacionalni festival eksperimentalnog filma i videa, Zagreb, 20. – 25. rujna 2011.: Pobjednici

    Piše: Željko Kipke
    Bez obzira na to što su autori u pobjedničkom filmu Svjetlo u elektronsku sliku pedantno pretočili ozračje i formu ranih eksperimenta i što su „prenijeli filozofiju odmatanja srednjovjekovnog japanskog svitka u sferu digitalnog filma“, može li takav ziheraški potez žirija biti stimulativan da se zanemari prevladavajuća forma eksperimenata koja u znatnoj mjeri otvara prostor za mješavinu žanrova? ...pročitajte cijeli tekst...
  • Lagano krčkanje

    Kotlovina, red. Tomislav Radić

    Piše: Marijan Krivak
    Kotlovina je trijumfalno protutnjala pulskim Festivalom. No, u mraku redovnog repertoara teško će biti neko svjetlo u tmini. Ako previše slikaš crno-bijelim kistom, nema raznobojnih životnih ideja. Film je to obrazovana i vješta redatelja, no koji svojom idejom i izvedbom ne donosi ništa novo u njegovu opusu. Premalo za autora koji će barem s tri važna filma ostati zapisanim u povijesti hrvatske kinematografije
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Verzije medijskog kolapsa

    7. 25 FPS, Internacionalni festival eksperimentalnog filma i videa, Zagreb, 20. – 25. rujna 2011.: Prva tri dana konkurencije

    Piše: Željko Kipke
    Zajednička je osnova filmova prikazanih u konkurenciji prva tri dana 26. FPS-a snažna narativna pozadina kao osnove za putovanje u filmski eksperiment, sastavljena od citata pisaca, umjetnika, znanstvenika. Na toj je liniji Warholovo razmišljanje o medijima i emocijama u Čaroliji za početnike Jesse McLean u kompleksno strukturiranoj priči o ovisnosti o medijskim igrama i filmskim zvijezdama ...pročitajte cijeli tekst...
  • Riječ je tijelom postala

    Besa, red. Srđan Karanović

    Piše: Marijan Krivak
    Miki Manojlović u Besi ostvaruje jednu od najdomljivijih uloga svoje bogate karijere. Sjetimo li se Mikija Rubiroze iz Karanovićeve kultne televizijske serije iz sedamdesetih, Grlom u jagode, uloga Azema opisuje puni krug njihove predane suradnje. Lik Albanca koji drži Riječ ima sve karakteristike heroizma, što ga Manojlović dosad nije utjelovljavao
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Svim raspoloživim sredstvima

    Zagorski specijalitet, red. David Kapac, Art-kino Metropolis MSU

    Piše: Marijan Krivak
    Sablasnijim mi se od svih krvavih žanrovskih eskapada činilo ponašanje likova iz paintball-ekipe. Šefova ucjena zaposlenici te bahatost i nepodnošljiva pohota jednog od članova tima dijelom su užasa svijeta u kojem živimo kojeg, osput budi rečeno, nijedan horor ne može prenijeti! Truth is stranger than fiction. Zagorci – iako iskarikirani kanibali – činili su se ljudskiji od paintballovaca
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Filmski Sat i totalna režija

    54. Venecijanski bienale: Eksperimentalni filmovi Sat (The Clock), red. Christian Marclay; Vrt (Zahrada ), red. Jan Švankmajer

    Piše: Željko Kipke
    Očito je da Marclayev Sat nudi nešto magično za sve profile gledatelja koji se vraćaju i zato što je filmska struktura Sata razumljiva nakon kratkog gledanja pa se mogu prepustiti igri prepoznavanja posuđenih fragmenata te dešifriranju modela po kojem su spajani crno-bijeli komadi s visokobudžetnim produkcijama iz prošlog desetljeća, Hitchcockovi trileri i francuska novovalna ostvarenja...
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Gravitacija ili život kakav ne bi trebao biti

    21. Animafest, svjetski festival animiranog filma, dugometražno izdanje, Zagreb, 31. svibnja – 5. lipnja 2011.:Svjetska panorama

    Piše: Vedran Jerbić
    Prošlih se godina često znalo događati da program Panorame bude daleko zanimljiviji i publici draži negoli naslovi iz službene konkurencije. To ove godine nije slučaj, pošto je pomnim odabirom u Velikom natjecanju obuhvaćena uistinu krema animirane produkcije u posljednje dvije godine, a Svjetskoj panorami ostala su tek možda dva-tri upečatljiva naslova dok je ostatak bio osrednji
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Minimalizmom do maksimalnog učinka

    21. Animafest, svjetski festival animiranog filma, dugometražno izdanje, Zagreb, 31. svibnja – 5. lipnja 2011.: Majstori animacije: Paul Driessen

    Piše: Vedran Jerbić
    Paul Driessen svakako je animator čija tehnika i tematske preokupacije zaslužuju dublji uvid, i bez obzira na to što je u neku ruku riječ o tradicionalistu, u smislu animacijskog stila, no njegov cjelokupan opus pokazuje da je na kraju svega ipak najvažnija mašta i inventivnost, razbijanje ustajalih okvira (bez obzira na to čini li se to uz pomoć najnovijih 3D čuda animacijske tehnologije ili starog dobrog papira i olovke) ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kontrola misli i jedan neobičan pas

    21. Animafest, svjetski festival animiranog filma, dugometražno izdanje, Zagreb, 31. svibnja – 5. lipnja 2011., Kino Europa i Tuškanac, Veliko natjecanje (2)

    Piše: Vedran Jerbić
    Moj pas Tulip (My Dog Tulip) Paula Fierlingera dobitnik Grand Prixa Animafesta, priča o sredovječnom muškarcu i njegovu psu,  suživotu i utjecaju koji imaju jedan na drugog, slojevito je i zabavno ostvarenje, prepuno crnog, pa i politički nekorektnog humora, a nenametljiva priča skriva mnogo autorskih misli s kojima će se gledatelj hrvati još dugo nakon završetka projekcije
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Ja robot?

    21. Animafest, svjetski festival animiranog filma, dugometražno izdanje, Zagreb, 31. svibnja. – 5. lipnja 2010., Kino Europa i Tuškanac, Veliko natjecanje (1)

    Piše: Vedran Jerbić
    Čini se da je Aleksa Gajić film Technotisu Edit i ja zamislio kao kvazi-intelektualnu platformu koja se može iščitavati na više razina, no svaka od njih tek je sramežljivo okrznuta. Ipak, riječ je o sasvim solidnom animiranom filmu kojeg krasi dinamičan stripovski ritam, intrigantan prikaz distopijske metropole, bogata galerija nerijetko duhovitih likova i vješto izvedena kombinacija animacijskih tehnika ...pročitajte cijeli tekst...
  • Između drame i parodije

    The Show Must Go On, red. Nevio Marasović

    Piše: Marijan Krivak
    Glavni je problem Marasovićeva The Show Must Go On u njegovu postavu koji »levitira« na granici između drame i parodije. Prikaz futurističkog krajolika digitalne provenijencije balansira na tankoj granici između ozbiljne ideje filma i neozbiljnih, nesuvislih likova, obuzetih svojim medijskim ulogama. Film ne uspijeva zaokružiti svoje humanističke ideje u sugestivnu cjelinu...pročitajte cijeli tekst...
  • I onda vidim eksperiment

    20. Dani hrvatskog filma, Studentski centar, Zagreb, 4. – 10. travnja 2011.: Eksperimentalni filmovi

    Piše: Željko Kipke
    Apsolutni pobjednik 20. DHF-a, I onda vidim Tanju Juraja Lerotića, polusatni igrani film, eksperiment je u pravom smislu te riječi. Od činjenice da je nizanjem statičnih fotografija ispričao dirljivu urbanu priču pa do toga da je na ekranu na vrlo jasan i ekonomičan način izokrenuo vrijednosti svakodnevice koju je nadrealističkim odmakom izbacio iz kolotečine ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dva pola

    20. Dani hrvatskog filma, Studentski centar, Zagreb, 4. – 9. travnja: 2011.: Animirani filmovi (2)

    Piše: Janko Heidl
    Najprepoznatljiviji i najkonkretniji komentar društva u kojem živimo ponudio je film Cvijet bitke. Prikazujući lutanje iz robotiziranog nadzemlja ispljunutog/ispljunute pola muškarca-pola žene on iznimno sugestivno oblikuje alegorijsku sliku nemilog svijeta kojim manipuliraju nemilosrdni i bešćutni, dometima običnog smrtnika, bespomoćnog pijuna, skriveni i nedostupni moćnici
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Komuniciranje osjećajima

    20. Dani hrvatskog filma, Studentski centar, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Animirani filmovi (1)

    Piše: Janko Heidl
    Animirani filmovi viđeni na ovogodišnjem DHF-u bave se i alarmantnim rasapom društveno-političkih okolnosti zemlje u kojoj su nastali, dakako, ne izravno, no gotovo svi odišu ugođajem neveselosti, a većina ih u zvuku umjesto glazbe rabi neprivlačne zvukove. Čini se da sve to nije plod slučaja, nego da je riječ o odrazu umjetnikova osjećaja današnjice i ovdašnjice ...pročitajte cijeli tekst...
  • Fotografije sjećanja

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Nagrađeni filmovi

    Piše: Vedran Jerbić
    Pobjednik ovogodišnjeg DHF-a kratki je igrani film I onda vidim Tanju redatelja i scenarista Juraja Lerotića, koji je osim Grand Prixa osvojio i nagradu hrvatskih filmskih kritičara Oktavijan za najbolji kratki igrani film. Riječ je o filmu koji i izvedbom i sadržajem iskače iz prosjeka i istovremeno je pristupačan širokoj publici, a opet posjeduje finu dozu podkonteksta koja će zadovoljiti i zahtjevnijeg gledatelja ...pročitajte cijeli tekst...
  • Da se ne zaboravi

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Dokumentarni filmovi (2)

    Piše: Vedran Jerbić
    Ratni reporter Silvestera Kolbasa film je koji se svakako izdvojio i koji nadilazi tematski okvir kojim se bavi i uspijeva zagrabiti dublje u metanarativni bunar. Zaustavljeni glas Višnje Starešine govori o novinaru Hrvatskog radija Siniši Glavaševiću za vrijeme opsade Vukovara. Riječ je o pristupačnom, emotivnom ali i izrazito angažiranom ostvarenju koje nas upoznaje i sa slabo poznatim zbivanjima tijekom opsade ...pročitajte cijeli tekst...
  • Dvoboj violončela

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Glazbeni spotovi

    Piše: Goran Ribarić
    Kako klasičnu glazbu ili barem glazbu odsviranu na klasičnim instrumentima zanimljivo prikazati najbolje znaju redatelj Kristijan Burlović te Stjepan Hauser i Luka Šulić koji su obradili pjesmu Smooth Criminal Michaela Jacksona. Spot je vrlo brz i dinamičan, odlično snimljen, nije napucan efektima, nego je samo sviranje efekt vrijedan svake pažnje ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kako zavesti ženu?

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Dokumentarni filmovi (1)

    Piše: Vedran Jerbić
    Posebno zabavan bio je dokumentarac Gorana Devića Don Juan: Oprostite gospođice  koji nas upoznaje s radionicom o zavođenju žena održanom u Zagrebu. Devićev pristup odlikuje ironijski odmak od same teme pa će kroz neuspjeh protagonista da zavedu makar ijednu ženu u svojoj donjuanovskoj odiseji autor zapravo provući misao da u zavodničkom biznisu pravila jednostavno nema ...pročitajte cijeli tekst...
  • Koktel groteske, ludila i otuđenosti

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Kratki igrani filmovi (2)

    Piše: Vedran Jerbić
    Pametnice tragikomičan film Sonje Tarokić i Hane Jušić bavi se problemima seksualnosti, posebice gubitka nevinosti, u malenoj provincijalnoj sredini. Spremnost da se zagrebe do samog dna, bez okolišanja i dodvoravanja bilo kakvim ukusima ili očekivanjima, čini ovaj film jednim od ponajboljih ostvarenja prikazanih u konkurenciji kratkometražnog igranog filma ovogodišnjeg DHF-a ...pročitajte cijeli tekst...
  • Odrasti, zaposliti se, ostarjeti

    20. Dani hrvatskog filma, Zagreb, 4. – 9. travnja 2011.: Kratki igrani filmovi (1)

    Piše: Vedran Jerbić
    Film Gospođa Nada Jadrana Puharića priča je o snazi ljubavi koja pobjeđuje sve, a mjesto radnje je obiteljski dom starijeg bračnog para. Urša Raukar i Božidar Boban dočekuju još jednu godišnjicu braka zaodjenutu u tišinu i tinjajuću tugu. U narativnom kontekstu, film je obilježen efektnim obratom na kraju koji nas premješta iz pomalo mračne perspektive u onu obilježenu ljubavlju i odanošću
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Iščitavanje na više razina

    7. ZagrebDox, Međunarodni festival dokumentarnog filma, Zagreb, 27. veljače – 6. ožujka 2011.: Factumentarci: Ratni reporter, red. Silvestar Kolbas

    Piše: Vedran Jerbić
    Iako eksplicite lišen političkog seciranja teme, Ratni reporter ipak uspijeva pokazati kompleksnost ratne stvarnosti koja nadilazi medijsku prezentaciju i ideološku konfrontaciju. Jedno je to od onih ostvarenja koja otvaraju više pitanja nego što nude odgovora, ali zato tjeraju gledatelja da im posveti više vremena kako bi se snašao u kontekstualnom labirintu i pohvatao sve autorove metarazine ...pročitajte cijeli tekst...
  • Potresne ljudske sudbine

    7. ZagrebDox, Međunarodni festival dokumentarnog filma, Zagreb, 27. veljače – 6. ožujka 2011.: Hrvatski dokumentarci u ratu: Retrospektiva 1991-1995.; okrugli stol Kako smo filmski dokumentirali rat u ratu 1991-1995

    Piše: Juraj Kukoč
    S obzirom na to da je ovaj ciklus uglavnom zaobilazi dokumentarce koji su općenito govorili o ratnim razaranjima, najčešće smo gledali filmove koji govore o intimnim sjećanjima i svjedočanstvima. Ti su filmovi i najpotresniji, jer se čovjek najlakše identificira s pojedinačnim sudbinama. Vrhunci su ratnog intimističkog dokumentarca su u filmovima Petra Krelje (u ciklusu su prikazana četiri njegova filma) ...pročitajte cijeli tekst...
  • Poplavljenom Likom i putovima putenog Zagreba

    7. ZagrebDox, Međunarodni festival dokumentarnog filma, Zagreb, 27. veljače – 6. ožujka 2011.: Hrvatski filmovi u Regionalnoj konkurenciji (drugi dio)

    Piše: Vedran Jerbić
    Iako su dokumentarci o prirodnim nepogodama uobičajeni u programima ZagrebDoxa, Poplavu Gorana Devića svakako treba izdvojiti zato što nenametljivim, ali slojevitim narativnim konceptom prikazuje kronologiju jedne tragedije promatrajući njezin utjecaj na sve bitne aspekte zajednice. RIječ je o korektnom djelu koje će mnogima biti zanimljivo, i to na više perceptivnih razina
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Veterani protiv studenata

    7. ZagrebDox, Međunarodni festival dokumentarnog filma, Zagreb, 27. veljače – 6. ožujka 2011.: Hrvatski filmovi u Regionalnoj konkurenciji (prvi dio)

    Piše: Vedran Jerbić
    Ono što je na neki način odlika ovogodišnjih hrvatskih naslova u regionalnoj konkurenciji činjenica je da se potpuno ravnopravno sukobljavaju veterani novim snagama i, na čiju god stranu prevagnu ukusi, sigurno je kako je ovo još jedan dokaz snage domaće studentske produkcije te novih ideja i svježine koju svake godine injektiraju u hrvatsku kinematografiju....pročitajte cijeli tekst...
  • Kad žabe zapjevaju

    2. festival hrvatskog animiranog filma, Kino Europa, Zagreb, 19. i 20. veljače 2011.

    Piše: Goran Ribarić
    Pobjednički film Soba Ivane Jurić priča je o ženi (lutka) koja u hotelskoj sobi čeka poziv svog ljubavnika (lutak). Njegov dolazak i seks za nju su poput rituala koji je odnose u ugodno lebdeće stanje svijesti. Radi se o hrabrom filmu za koji se vidi da je produciran u dobrim rukama Hrvoja Pervana. U cjelini drugi je Festival ponudio manje kvalitetnih filmova od svog prvog izdanja ...pročitajte cijeli tekst...
  • U potrazi za korijenima

    Mila traži Senidu, red. Robert Tomić Zuber

    Piše: Dejan Durić
    Tomić Zuber autor je preglednog redateljskoga rukopisa koji se ograničava na pregledno i linearno-kronološko iznošenje materijala kako bi u konačnici pokušao zaokružiti i poentirati vlastitu priču. No, nepotrebno insistira na sentimentalnosti, povišenom patosu te neprestanom kadriranju suznih očiju protagonistice što stvara učinak suprotan od očekivanoga
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Neuspjeli izlet

    2 sunčana dana, red. Ognjen Sviličić

    Piše: Marijan Krivak
    Film koji bi po žanrovskom postavu trebao ponajprije biti triler nema nikakva suspensea. Čak i kad bi se on i mogao zbiti, autor ga naprasno prekida otvorenim krajem! (No, on ostaje toliko otvorenim da gledatelj nije toliko zamišljen nad sudbinom likova, nego ponajprije zbunjen.) 2 sunčana dana brzo će proći. Nadam se da je Sviličić već smislio nešto mnogo bolje i pametnije što će trajati više od dva dana ...pročitajte cijeli tekst...
  • Nema veće usamljenosti do tigrove u džungli

    eksperimentalni film Le Samouraï, red. Ivan Faktor

    Piše: Željko Kipke
    Le Samouraï je film klaustrofobičnog ugođaja o čovjeku koji je tjelesno istrošen, no njegova je eksperimentalna strana bez odjeka. Kao da je izostao čovjek koji se tijekom čitavog filma skrivao iza kamere. Ne računajući lice u ogledalu i ruke u dva navrata. Kao da je između suradnika na filmu prešutno dogovorena bezbolna i monotona revizija jedne zagrebačke wunderkammere
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Kapitalizam koji razara obitelji

    Neke druge priče, red. Ivona Juka, Ana Maria Rossi, Ines Tanović, Marija Džidževa, Hanna Slak

    Piše: Marijan Krivak
    Redateljica najbolje, Hrvatske priče, Ivona Juka izbjegava u odnosu muškarca i žene bilo kakvu stereotipnost ženskog pisma. Precizno posložena priča naginje artizmu, koji pritom ne gubi neku narativnu suvislost. Kao cjelina Neke druge priče sasvim su shizofren film. Ipak, pojedini segmenti (pa i oni lošiji) nose jako zanimljive sekvence. A što drugo i tražiti od filmskog omnibusa?
    ...pročitajte cijeli tekst...
  • Daleki domet kratkoga metra

    Torta s čokoladom, red. Doroteja Vučić; Pola ure za baku, red. Jure Pavlović

    Šarmantan i stvaralački lepršav, potentan kratkiš Torta s čokoladom film je stilizirane visoke estetike, vizualno promišljene vrsne fotografije i posvemašnjeg retro-ugođaja s Mirjanom Karanović u glavnoj ulozi. Zrelo odabrana tema, dobra ideja i optimalno zaokružena priča, oslobođenost od suvišne stilizacije te smirena režija glavni su aduti filma Pola ure za baku u kojem nastupa uvijek odlična Marija Kohn ...pročitajte cijeli tekst...

Arhiv

kritike i eseji